Blog Khas Untuk Contest SEO 2015

Apakah blog aku ini dibina khas untuk menyertai contest SEO 2015? Sebenarnya memang tidak. Kalau dilihat pada artikel yang telah dipublishkan, ianya jarang sekali menyentuh pasal pertandingan untuk kontest seo tetapi lebih kepada perkongsian maklumat dan Catatan Saimi jer..

Kalau sebelum ini blogspot ini aku directkan ke rossaimi.com itupun setelah domain terbabit menggunakan platform blogger. Tetapi tak lama selepas itu blog tersebut telah berpindah ke wordpress self hosted. Jadi yang redirect ke blogspot ini telah aku originalkan balik. Bila dah origin kan balik, terus aku tinggalkan blog ini sampai tak terupadate begitu lama.


Tiada apa lagi yang ingin aku nyatakan di sini setelah sekian lama berhenti mencorat-coret di sini kecuali satu hal iaitu pada contest SEO yang sedang berlangsung sekarang ini iaitu contest SEO Malaysia Best Blog 2015. Contest ini telah dianjurkan oleh ohduit.com.

Malas aku nak cerita banyak-banyak pasal malaysia best blog tahun 2015 ini kerana dah beratus-ratus artikel di sumbatkan oleh blogger malaysia pada tahun 2015 ini. Nak cerita lebih-lebih nantikan orang cakap copy paste pulak. Cuma nak bagitahu siapa yang leading kat contest tu seo.

Tengah leading sekarang saudara Hasrul Hassan. Memang susah nak kalahkan otai nie, maklum la blog dia dah aged domain. Backlink kat homepage jer dah cecar ratus ribu. Bagaimana blog baru macam blog aku nie nak menang. Tak mustahil tetapi memang sukar la nak kejar kedudukan top one SEO Malaysia tu.

Akhir kata selamat bertarung buat korang semua ya.

0 Response to "Blog Khas Untuk Contest SEO 2015"

Post a Comment