Buffet Ramadhan Casa Ombak

Umat islam di Malaysia akan menyambut bulan ramadhan Al-Mubarak pada 29 June 2014. Sudah tentunya seluruh umat islam tidak sabar-sabar menanti kehadiran bulan yang penuh kerahmatan itu. Perkara yang paling berkait rapat apabila menjelangnya bulan puasa sudah tentunya tidak lain dan tidak bukan iaitu juadah untuk berbuka puasa.
buffet ramadhan casa ombak

kalau sebelum ini pengisian artikel di blog terlalu menjurus kepada panduan dan contoh soalan peperiksaan PTD tetapi kali ini saya ingin berkongsikan serba sedikit mengenai buffet ramadhan casa ombak. Anda pernah mendengar nama ombak creative ataupun casa ombak? kalau belum pernah, sudikanlah membaca sedikit info di bawah mengenai Casa Ombak.

Overview ringkas Casa Ombak dan Ombak Creative

Ombak Creative merupakan sebuah syarikat event yang dimiliki sepenuhnya oleh Ombak Creative Solution(Bumiputera). Syarikat ini diletakkan di bawah pengurusan Casa Ombak Sdn Bhd.

Syarikat ini telah menyediakan perkhidmatan ataupun servis mengenai perancangan perkahwinan, catering dan canopy sejak 10 tahun yang lalu. Harga dan package yang ditawarkan adalah berpatutan dan mengikut kemampuan pelanggan seiring dengan moto syarikat "Your True Experience".

Buffet ramadhan Casa Ombak

Tahukah anda apakah servis menarik yang disediakan oleh Ombak Creative sempena bulan ramdhan ini. Pada bulan puasa ini Ombak Creative telah menyediakan pakej yang teristimewa kepada umat islam iaitu buffet ramadhan casa ombak. Konsep buffet yang disediakan adalah secara ala kampung dengan pelbagai juadah berbuka puasa yang menarik dan pastinya menyelerakan. Harganya amat berpatutan sekali dan ditambah pula dengan suasana ala taman di tengah-tengah bandaraya Kuala Lumpur.
harga buffet ramadhan di Ombak Creative

Kedudukan lokasi Ombak Creative Casa Ombak

Kedudukan lokasi Ombak Creative amat mudah untuk dijejaki dengan gadget-gadget canggih sekarang ini. Sekiranya anda berada di Sekitar Ampang lokasi tersebut boleh dijejaki dengan mudah menggunakan google maps. Hanya perlu menaip "No 22 Jalan Damai Off Jalan Ampang 55000 Kuala Lumpur". Lokasi tersebut boleh dijumpai dengan menggunakan peta di bawah:
ombak creative casa ombak

bagaimana menghubungi Ombak Creative @ Casa Ombak

Mereka mengambil tempahan samada secara individu,kumpulan dan juga syarikat. Anda boleh hubungi mereka melalui senarai yang tertera di bawah untuk reservation. Sekiranya anda berminat untuk tempahan awal buffet ramadhan casa ombak, saya mencadangkan anda membuat tempahan awal melalui nombor di bawah.
Tempahan Boleh Dibuat Melalui:
Call/Whatsapp : Akma Omar 013 2680001
Tel : 03 21818750
Call/Whatsapp : 013 624 1417
Call/Whatsapp : 012 662 1062
Facebook page : Ombak Creative
Website: www.OmbakCreatives.com
#Anda tidak perlu risau kerana tempat solat juga disediakan. jadi, apa tunggu lagi jom kita ramai-ramai serbu buffet ramadhan casa ombak dari Ombak Creative sempena bulan puasa yang barakah ini.

17 Responses to "Buffet Ramadhan Casa Ombak"

  1. salam ramadan al mubarak dari AUC
    moga ramadan tahun lebih elok dari tahun sebelumnya...

    http://wp.me/p2PJVK-64v

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inshaallah semoga ramadhan tahun ini lebih membawa keberkatan kepada kita daripada tahun sebelumnya.

      Delete
  2. Buffet Ramadhan Casa Ombak ... satu kelainan mungkin untuk penduduk di ibukota rasai masakan kampung dalam suasana santai.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Disamping itu buffet ramadhan casa ombak ini menyediakan suasana ala taman ditengah bandaraya Kuala Lumpur

      Delete
  3. Salam Ramadhan... Artikel menarik. Semoga berjaya buat anda.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam ramadhan bro. Terima kasih

      Delete
    2. Semoga puasa thn ini lebih baik drp thn lepas.

      Delete
  4. Insaallah sis akan serbu tempat ini...almaklumlah..nak jugak merasa suasana garden disini...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Serbu sis jangan tak serbu. Jangan lupa buat tempahan awal

      Delete
  5. Saimi,

    Berita baiknya entry you ni #1 di Google.com.my . Tapi berita tak baiknya, you tak letak link ke sponsor di akhir entry.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masih kelaut di google.com.my bro. Saya masih belum menghantar link penyertaan. Inshaallah saya akan edit semula artikel ini. Sekarang nie lebih kepada promosi buffet ramadhan casa ombak.

      Delete
  6. Salam Ramadan daripada saya En. Saimi Ramlan

    ReplyDelete
  7. Salam Ramadhan... Pilihan buffet terbaik di KL nih!
    Semoga anda berjaya... :)

    ReplyDelete
  8. Lokasi dan harganya mmg cantik... Cuma mcm kawe ni perlu tiket kapal terbang utk pi sana.. adehhh

    ReplyDelete
  9. Harganya memang berbaloi dan berpatutan. Kalau saya dekat dekat sana memang saya akan pergi mencuba.

    ReplyDelete