Cara Kumpul List Pemasaran Internet Melalui Facebook

Cara kumpul list pemasaran internet melalui facebook. Pernahkah anda terdengar tentang panduan atau cara kumpul list melalui fbads yang dilakukan oleh seorang usahawan internet.

cara kumpul list pemasaran internet melalui facebook
Adakah anda kenal siapa itu Oswald Justin? Adakah anda tahu bagaimana beliau menjana pendapatan menerusi internet ketika beliau sedang bercuti? Teknik yang beliau lakukan sebenarnya berkaitan dengan "kumpul list prospek".

Pada masa sekarang mengumpul database pelanggan bukanlah suatu masalah yang besar bagi usahawan internet setelah wujudnya facebook Ads ataupun facebook marketing. Facebook Ads merupakan suatu cara pengiklanan yang paling baik untuk mengumpul database pelanggan melalui laman sosial tersebut, kerana jumlah pengguna facebook begitu ramai dan tidak mustahil anda mampu menjana ratusan ringgit dalam masa sehari. Tetapi semua itu bukan perkara mudah jika anda tidak tahu caranya.

Kenapa perlu tahu cara kumpul list pemasaran internet melalui facebook

Kenapa anda perlu kumpul database pelanggan? Pandangan saya, jika anda ingin pendapatan internet anda meningkat dari 1% hingga 50% ataupun mungkin lebih lagi, anda wajib mempunyai database dan juga mengetahui sistem pemasaran yang betul.

Bagaimana nak kumpul database pelanggan?

Jangan risau saudara Oswald Justin telah menyediakan panduan khusus cara kumpul list dan ternyata ianya sangat bagus. Panduan yang disediakan oleh beliau amat sesuai untuk mereka yang masih samar-samar dalam ilmu pemasaran internet. Ianya sesuai untuk sesiapa sahaja termasuk yang ingin menjual produk fizikal, MLM, affiliate, insuran dan lain-lain lagi asalkan anda ingin mengumpul database pelanggan.

Sekiranya anda perlukan panduan untuk mengumpul list, anda boleh layari melalui pautan link di bawah ini untuk melihat cara kumpul list pemasaran internet melalui facebook dari saudara Oswald Justin.

KLIK:Panduan Kumpul List

6 Responses to "Cara Kumpul List Pemasaran Internet Melalui Facebook"

  1. Hehe..bab ni memang susah sangat nak belajar..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya pun pada mulanya susah nak belajar bro tetapi setelah mengamalkan apa yang dipelajari ternyata ianya membuahkan hasil.

      Delete
  2. nak kena berguru dengan saimi ramlan pulak lah nihj

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insha allah saya akan kongsikan apa yang dipelajari tentang cara kumpul mailing list.

      Delete
  3. wah, dahsyat la mereka ni
    sampai berpuluh ribu kumpul list

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salah satu cara pemasaran internet yang paling ampuh masa kini.

      Delete