Belajar Buat Duit Melalui Pelaburan Saham

Belajar buat duit melalui pelaburan saham.Hari ini saya ingin kongsikan satu berita penting. Adakah anda kenal seorang Usahawan Internet di Malaysia iaitu saudara Mohd Najib Asaddok? Beliau baru sahaja bekerjasama dengan seorang pakar pelaburan saham untuk menerbitkan satu panduan khusus tentang saham.

belajar buat duit melalui pelaburan saham
Tujuannya ialah untuk berkongsi ilmu dan memberi kefahaman kepada lebih ramai rakyat Malaysia khususnya golongan bumiputera teknik sebenar belajar main saham dan bagaimana menjana kekayaan dengan pelaburan saham. Sebelum ini kebanyakan daripada kita beranggapan jika ingin melabur dalam pasaran saham, ianya memerlukan modal yang besar dan risiko kerugian adalah tinggi.

Ramai yang masih tidak tahu tentang Pelaburan Saham. Rata-rata menganggap ia sebagai satu pelaburan yang akan menyebabkan KERUGIAN. Ya benar anda memang akan alami kerugian bila melabur tanpa ILMU. Inilah antara masalah yang dialami oleh pelabur baru dalam pelaburan saham.

Jika anda perhatikan ada beberapa instrumen pelaburan yang boleh memberikan pulangan kepada pelabur. Contohnya seperti berikut:
  1. ASB - Sekitar 8% setahun
  2. Tabung Haji - Sekitar 7-8% Setahun
  3. Simpanan Tetap - 3.5% Setahun


Tetapi pelaburan saham dapat memberikan margin keuntungan yang lebih besar berbanding dengan instrumen pelaburan yang lain. Saya berikan anda contoh satu saham yang dibeli oleh saudara Najib baru-baru ini.

Beliau telah membeli kaunter syarikat UMW Oil & Gas pada harga RM3.00 seunit pada 1 Nov 2013. Minimum saham yang boleh dibeli adalah 100 unit. Maka beliau perlu mengeluarkan kos pelaburan RM300 sahaja.
Baru-baru ini pada 19 Dis 2013 saham UMWOG tadi telah meningkat kepada RM4.11. Maka nilai saham yang dibeli dah menjadi RM411. Keuntungan lebih 37% dalam masa hanya 50 hari. Menarikkan!

Di Manakah Anda boleh buat pelaburan saham?


Terdapat lebih 1000 kaunter diperdagangkan di Bursa Malaysia dan ianya dikawal ketat oleh Suruhanjaya Sekuriti. Untuk pengetahuan anda, lebih kurang 70% kaunter di Bursa Malaysia adalah PATUH SYARIAH. Sebagai umat islam anda boleh melabur juga dan tidak perlu risau. Yang penting anda kena ada ILMU dan Mentor yang boleh membimbing anda.

Sebab tu saudara Najib bersama Mentor beliau baru sahaja melancarkan satu panduan DVD yang dinamakan Momentum Saham. DVD ini mendedahkan bagaimana belajar buat duit melalui pelaburan saham dengan cara yang betul. Menariknya ada di kalangan student mereka dah dapat keuntungan di kaunter saham baru-baru ini hanya dalam masa 6 hari.

Dapatkan sekarang untuk harga ‘Early Bird’ yang dah diberikan diskaun khas. Selepas habis 99 unit harganya akan dinaikkan. Klik link di bawah untuk mendapatkannya sekarang juga.
Link Pembelian ———>>http://tinyurl.com/PakarSaham

Dapatkan maklumat percuma belajar buat duit melalui pelaburan saham

Anda boleh mendapatkan maklumat percuma tentang pelaburan saham dengan membuat pendaftaran melalui pautan link di bawah.

KLIK: Dapatkan maklumat percuma mengenai Belajar main saham dari Pakar Saham

Jadilah pelabur bijak!

Ikhlas,

Rossaimi Ramlan

P.S : Anda yang dapatkan DVD ni akan dimasukkan ke dalam satu group khas untuk mendapatkan bimbingan terus dari Mentor Saham.

2 Responses to "Belajar Buat Duit Melalui Pelaburan Saham"

  1. kalau pandai dalam saham.. takda masalah nak melabur... cuma ong kosnya.. mesti ada juga..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang betul setiap pelaburan memerlukan modal. Oleh itu kita hendaklah mencari ilmu yang berguna sebelum memulakan pelaburan saham supaya boleh meminimumkan kerugian.

      Delete